Obchodní podmínky pro fyzioterapii a rehabilitaci malých zvířat
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti fyzioterapeuta zvířat (dále jen "poskytovatel") a jejich klientů (dále jen "zákazník").
1.2 Poskytovatel je fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona, jejíž hlavní činností je poskytování fyzioterapie a rehabilitace malých zvířat (živnost ohlašovací volná: Chov zvířat a jejich výcvik (s výjimkou živočišné výroby) Zuzana Špetlová se sídlem Janáčkova 1125, Otrokovice 765 02, IČ: 19235241 zapsáno v živnostenském rejstříku Městský úřad Otrokovice.
1.3 Zákazník je spotřebitel, který využívá služeb poskytovatele.
2. Objednávka a platba
2.1 Zákazník může objednat permanentku devíti laserových ošetření, která musí být vyčerpána během šesti měsíců od zakoupení. Typy permanentek jsou uvedeny v ceníku na webových stránkách (www.zuzkafyziocani.cz).
2.2 Cena za permanentku je splatná předem, před zahájením prvního čerpaného ošetření.
2.3 Po vyčerpání permanentky devíti ošetření má zákazník nárok na jedno ošetření zdarma.
2.4 Platbu je možné provést bankovním převodem, hotově nebo QR kódem při prvním vstupním ošetření. První ošetření zahrnuje vstupní fyzioterapeutické vyšetření: freework, zhodnocení stavu psa, nastavení fyzioterapeutického plánu vč. doporučení pro domácí péči a ošetření.
3. Odstoupení od smlouvy
3.1 Při platbě předem může zákazník odstoupit od objednávky na zakoupení permanentky do 14 dnů od provedení platby, za podmínky, že čerpání balíčku nebylo započato. Poskytovatel je povinen vrátit uhrazenou částku do 14 dnů na účet, ze kterého byla cena uhrazena.
4. Práva a povinnosti poskytovatele
4.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout profesionální fyzioterapeutické služby.
4.2 Poskytovatel má právo odmítnout poskytnutí služby v těchto případech:
-
nevhodné chování zákazníka,
-
neadekvátní podmínky pro terapii zvířete,
-
zvíře je agresivní nebo nezvladatelné,
-
u zvířete se vyskytly kontraindikace (podle typu ošetření se může jednat například o akutní zánět, březost, akutní zranění, onkologické onemocnění apod.); o kontraindikacích rozhoduje na základě své odbornosti poskytovatel.
5. Práva a povinnosti zákazníka
5.1 Zákazník je povinen poskytnout poskytovateli pravdivé a úplné informace o zdravotním stavu zvířete (doporučuje se poskytnout veterinární zprávy), stejně jako o jeho chování k lidem, případně citlivých místech zvířete. Cílem je poskytnutí kvalitní služby a zajištění bezpečnosti zvířete i poskytovatele.
5.2 Zákazník je povinen zajistit, aby zvíře bylo v den terapie připravené a v dobrém zdravotním stavu. Pokud to z objektivních důvodů zajistit nelze, zákazník je povinen informovat poskytovatele a zrušit sjednaný termín.
6. Zrušení termínu a náhrady
6.1 Zákazník má možnost zrušit objednaný termín ošetření bez sankce nejpozději 24 hodin předem.
6.2 Pokud zákazník zruší termín méně než 24 hodin předem, bude mu toto ošetření odečteno z předem zaplaceného balíčku.
6.3 Zákazník nemá právo na vrácení peněz za nevyužitá ošetření, s výjimkou případu, kdy zvíře zemře.
6. Odpovědnost a reklamace
6.1 Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody způsobené nesprávnými nebo neúplnými informacemi poskytnutými zákazníkem, zejména o zdravotním stavu zvířete při započetí ošetření.
6.2 Reklamace na poskytnuté služby musí být podány nejlépe ihned, nejpozději však do 30 od provedení ošetření nebo stržení platby za pozdní zrušení termínu ošetření.
6.3 Poskytovatel se zavazuje vyřešit reklamaci bez zbytečného odkladu a v souladu s platnými právními předpisy.
7. Ochrana osobních údajů
7.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s GDPR a dalšími platnými právními předpisy. Plné znění ZDE.
7.2 Osobní údaje budou použity výhradně pro účely poskytování fyzioterapeutických služeb a nebudou předány třetím stranám bez souhlasu zákazníka.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Nové podmínky budou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele a budou platné od data jejich zveřejnění. Běžící předplatná na balíčky se budou řídit původními podmínkami.
8.2 V případě sporu se strany zavazují řešit věc smírně. Objednatel je oprávněn podat bezplatně návrh na mimosoudní řešení sporu České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, adr@coi.cz, https://adr.coi.cz.
8.3 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 2.9.2024.